.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
2 بمب استقلالي تراكتورسازي در آستانه انفجار
به احتمال فراوان پژمان نوري جانشين احتمالي جواد نكونام در استقلال خواهد بود.
شمال نيوز: مسئولان استقلال پس از مذاکرات موفق با پژمان نوري با اين بازيکن قرارداد امضا کردند و کاپيتان ملوان فصل آينده با لباس آبي به ميدان خواهد رفت.
حضور اين هافبک جنگنده شايعه جدايي جواد نکونام را قوت بخشيده و بسياري معتقدند قلعه‌نويي اين بازيکن را جانشين نکونام خواهد کرد. کاپيتان تيم ملي که در گذشته از شرايط خود در استقلال گلايه داشت، هنوز تيم آينده خود را مشخص نکرده و گفته مي‌شود پيشنهاد خوبي از تراکتورسازي تبريز و امارات دارد.
روزي که علي کريمي، کاپيتان سابق پرسپوليس با تراکتورسازي به توافق رسيد و قرارداد امضا کرد برخي منابع خبري از تماس او با جواد نکونام براي حضور در تراکتورسازي خبر دادند. پيرو اين خبر گفته شد مجيد جلالي، سرمربي تراکتورسازي هم با نکونام پيش از سفر به کره‌جنوبي تلفني صحبت کرده و از او خواسته به تبريز برود. کاپيتان تيم ملي هم در پاسخ به سرمربي سابقش در پاس تهران گفته بود پس از بازگشت از کره درباره پيشنهاد تراکتورسازي فکر مي‌کند و تصميم مي‌گيرد.
ملي‌پوشان سرافراز کشورمان پس از صعود مقتدرانه به جام‌جهاني با شکست کره‌جنوبي، روز گذشته به ايران بازگشتند و مسئولان تراکتورسازي هم براي خيرمقدم به آن‌ها و مذاکره با جواد نکونام ديروز به تهران آمدند.
زيني‌زاده، مديرعامل باشگاه تراکتورسازي که با جذب علي کريمي يکي از بمب‌هاي نقل‌وانتقالات ليگ آينده را ترکاند سفت و سخت به دنبال جذب نکونام و ترکاندن دومين بمب است! او پس از صحبت با مجيد جلالي راهي تهران شد تا پس از جشن صعود تيم ملي در ورزشگاه آزادي در هتل المپيک با نکونام مذاکرات نهايي را انجام دهد. البته مسئولان تراکتورسازي احتمال تعويق مذاکره به خاطر طولاني شدن جشن را هم در نظر گرفته‌اند و شايد امروز با کاپيتان تيم ملي مذاکره کنند.
عجله مسئولان تراکتورسازي بيشتر از آن جهت است که نگران تماس مسئولان باشگاه استقلال با نکونام و منصرف کردن او از ترک استقلال هستند و براي همين همزمان با بازگشت تيم ملي به تهران آمده‌اند تا فرصتي در اختيار رقبا نگذارند!
مسئولان تراکتورسازي علاوه بر مذاکره با نکونام گوشه‌چشمي هم به جذب آندرانيک تيموريان دارند و بي‌ميل نيستند با اين هافبک ملي‌پوش که زماني بازيکن تيمشان بود مذاکره کنند. البته آن‌ها از بين آندو و نکونام بايد يکي را انتخاب کنند و در صورتي که پاسخ کاپيتان تيم ملي منفي باشد آن وقت مذاکره با آندو جدي مي‌شود.
تراکتورسازان در تهران قرار است با 2 مهاجم قرمز و آبي هم مذاکره کنند. محمد قاضي و ميلاد ميداوودي، مهاجمان مورد نظر مجيد جلالي براي تقويت خط حمله سرخ‌پوشان تبريزي هستند و مديرعامل باشگاه قصد دارد يکي از آن‌ها را جذب کند.
روزنامه خراسان

ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.123 seconds.